DIGITAAL WERKEN

Digitaal werken is niet meer weg te denken in onze maatschappij, maar ook in de boekhouding. Misschien is jouw boekhouding al voor 80% digitaal, dan wil je toch niet alles nog moeten printen en in een map bewaren? Dit is dan ook de reden dat ik enkel en alleen digitaal verwerk. Alleen op deze manier ontstaat er een efficiënte en effectieve samenwerken waardoor we samen sturen naar een succesvol bedrijf.

Overal toegankelijk

  • Gegevens online beschikbaar.
  • Makkelijk online samenwerken, ongeacht afstand.
  • Laatste cijfers inzichtelijk.
  • Documenten altijd automatisch opgeslagen, nooit documenten verliezen als je computer crasht.

Gebruikersgemak

  • Geen technische kennis nodig.
  • Automatische back-ups van je gegevens.
  • Automatische updates van je software.
  • Gericht op de toekomst en volledig veilig in the cloud.
  • Kies de functionaliteiten die bij je bedrijf passen.

Lage investeringen

  • Geen grote investeringen in servers of software.
  • Geen jaarlijkse onderhoudskosten.
  • Geen extra kosten voor bankkoppeling, e-billing en webservice.

Samenwerking tussen boekhouder en ondernemer is nog nooit zo efficiënt geweest.

Toekomst proof boekhouden. Zonder papieren rompslomp, overvolle mappen en zoek geraakte bonnen, maar mét inzicht, rust én het voldoen aan de bewaarplicht die de belastingdienst van je eist.

 

Daarom werk ik zelf met het boekhoudpakket Twinfield. Dit is een pakket volledig in de cloud. Een pakket waar ik van vind dat het voorbereid is op de toekomst en waar veel mogelijkheden liggen voor mezelf en uiteraard de klant. Van hieruit realiseer ik directe bankkoppelingen zodat dagelijks de mutaties in Twinfield worden gelezen en er dus een realtime inzicht mogelijk is.

 

Naast Twinfield gebruik ik Basecone. Ook software op internet dat alle digitale facturen verzameld en archiveert. Naast facturen kun je hier ook kosteloos je permanente dossierstukken bewaren. Basecone zet de facturen klaar om direct door te boeken naar Twinfield. Groot voordeel: digitaal dossier, makkelijke aanlevering, vlottere verwerking, je voldoet aan de wettelijke bewaarplicht en je hebt altijd en overal bij je facturen en dossierstukken bij de hand.

 

Samenwerken in de cloud is een voorwaarde van onze samenwerking.

Daarnaast heb ik heb het standpunt dat de klant zelf kan en mag bepalen wat ze wel en niet zelf doen, maar dit kan ook kan wisselen. Heb je tijd omdat het een moment minder druk is, doe je het zelf. Loop je over in het werk dan besteed je het uit. Indien je Twinfield gebruikt: dan bepaald je Twinfield abonnement wel tot hoe ver je dingen zelf kunt doen.

 

Werken in Twinfield in combinatie met Basecone zorgt voor een efficiënte manier om boekhoudingen te verwerken, aan te sturen en te monitoren. Naast deze software is het ook altijd mogelijk om aan te sluiten op jouw eigen pakket. Flex Administratie Zeeland heeft ook ervaring met Exact, Unit 4 en Visma.